Friday, 6 July 2012

LIGA SUPER 2012 KELANTAN lwn PERAK



Tak ada apa yangg perlu di kata kan lagi pasukan TRW pasti menang lawan perak malam nie. Insyallah.. Gomo Kelate Gomo !!!

Thursday, 28 June 2012

LIGA SUPER 2012 KELANTAN LWN SELANGOR



"Gomo Kelate Gomo" kata-kata semangat anak kelantan. Mintak-mintak boleh kalah kn dengan Selangor malam ni, Kelantan bertemu dengan pasukan pantai timur iaitu Terengganu kesudahan seri 2 sama, malam 29/6/2012 insyAllah kelantan akan buktikn yang pasukan The Red Worriors akan menang dan menjulang piala Liga Super 2012....

Hero Kampung


'Jom jaga kselamatan kampung!! KRT jap :)))' peronda kampung berpakaian mcm JPJ je aku tgk ni..hehe Tak pelah macam apa-apa pun asal kan ada la jgk yang jga kampung daripada tak ada langsung..Sekarang anak2 muda kmpng aku dh  bnyk yg balk cuti sem, so skrng ambk peluang la jaga kampung sdri.. Pada tido lewat2 malam tak ada benda kerja nak buat baik keluar jaga kampung ada la faedah nya jugak,,, kn kn kn??