Friday, 6 July 2012

LIGA SUPER 2012 KELANTAN lwn PERAK



Tak ada apa yangg perlu di kata kan lagi pasukan TRW pasti menang lawan perak malam nie. Insyallah.. Gomo Kelate Gomo !!!

Thursday, 28 June 2012

LIGA SUPER 2012 KELANTAN LWN SELANGOR



"Gomo Kelate Gomo" kata-kata semangat anak kelantan. Mintak-mintak boleh kalah kn dengan Selangor malam ni, Kelantan bertemu dengan pasukan pantai timur iaitu Terengganu kesudahan seri 2 sama, malam 29/6/2012 insyAllah kelantan akan buktikn yang pasukan The Red Worriors akan menang dan menjulang piala Liga Super 2012....

Hero Kampung


'Jom jaga kselamatan kampung!! KRT jap :)))' peronda kampung berpakaian mcm JPJ je aku tgk ni..hehe Tak pelah macam apa-apa pun asal kan ada la jgk yang jga kampung daripada tak ada langsung..Sekarang anak2 muda kmpng aku dh  bnyk yg balk cuti sem, so skrng ambk peluang la jaga kampung sdri.. Pada tido lewat2 malam tak ada benda kerja nak buat baik keluar jaga kampung ada la faedah nya jugak,,, kn kn kn??

Wednesday, 20 June 2012

Kenangan Autocrew di Terengganu 2010-2012

Autocrew L.I.F.E.S.T.Y.L.E


Gambar
GENG AUTOMOTIF 2010-2012

Esok Khamis 21/6/2012 maka tamat la pengajian aku di Kolej Komuniti Kuala Terengganu. Selama dua tahu aku stady di terengganu, macam2 kenangan manis dan pahit antara aku dengan kawan-kawan rumah sewa dan kawan di kolej aku.. hehe:)

Gambar
Dari Kiri Atas : Aku , Nazri , Faizal , Syafiq(T) , Syafiq Ali , Roy
Dari Kiri Bawah : Hilmi , Mail , Ammar , Wan Syafiq , Khadan

     Gambar di atas adalah gambar  sekumpulan kelas kami bertanding bermain futsal di hadapan bengkel kami,lawan antara sem 1 samapai sem 5. Nak tahu sapa pemenang? sudah semestinya la KR5A yang menang.. hehe


Gambar
Kelas 5A
Wahh wahh wahh, Bergaya gila korang dapat kupiah dari pensyarah kelas 5A yang baru saja pulang dari tanah suci mekkah.. Harap2 kupiah yang ada ats kepala tu sama jela dgn prangai erk?? hehehe :P

Gambar
Kelas 5B

Gambar
Kenangan di Air Terjun Sekayu
Kelas 5A & 5B

Gambar
Jalan~Jalan Di Dungun 

Gambar
Lawatan ke pusat servis proton di Kuala Terengganu

Gambar
Geng Rumah Sewa
Penerimaan sijil modular 1 hingga 2 di Hotel Grand Continential 

Gambar
Kelas 5B
Gambar
Mail & Amir


Gambar
Ammar & Aku

Gambar
Aku & Mail

Lawatan simbil belajar di Dungun dgn pkaian Kolej.
hahahahahahahahahahahaha

Tamat sudah gambar2 kenangan brsama rakan di tganu kiterr.. Kalau panjang umur InsyAllah kita dapat bertemu lagi, selamat tinggal geng !! Assalamualaikum :)

Tuesday, 19 June 2012

3 Mata Untuk Kelantan


Kelantan [1]-[0] K.Lumpur

Di Stadium Muhammah ke-4,Kota Bharu, Bersyukur diberi kemenangan oleh-Nya sekali lagi. Jaringan tidak penting kerana 3 mata yang kita cari! Alhamdulillah, TRW terus selesa mengekori rapat dan terus memberi tekanan kepada Lions walaupun mereka berjaya membenam Terengganu 1-0 pada minit2 akhir perlawanan sebentar tadi. Kita intai peluang seterusnya untuk memintas mereka senyap2. PELAN2... TAKUT SINGA TERSEDAR. SESUATU YANG MENARIK PASTI BERLAKU DI HUJUNGNYA NANTI! ~Gomo Kelate Gomo !!

Friday, 15 June 2012

Liga Super 2012 K vs K


KELANTAN LAWAN KEDAH

 Perlawanan antara Kelatan lawan Kedah di Stadium Sultan Muhammad Ke-4,Kota Bharu.. 16 JUN 2012,  Sabtu. Jam 8.45 malam. "Bo Lawe Staro Demo, Bo Menei Staro Demo, Bo Main Staro Demo Gomo Kelate Gomo " !!!!

Thursday, 7 June 2012

Mahligai Mu Dari Air Mata Ku

Izinkan diriku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar kupaparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak kusangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepiku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diriku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pintaku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh tuhanku tabahkan hatiku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa dayaku

Kucuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat padamu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang...



Sunday, 27 May 2012

Final Kelantan VS Sime Darby

Semangat anok kelate

Belum tentu siapa juara tetepi dah dapat piala FA.. hehe begitu meriahnya apabila Kelantan dapat masuk final.. Setiap kali masuk final mesti ada macam-macam lagak anak-anak muda kelantan buat kelakuan pelik.. hahaha


Parking motor cantik2 dulu sebelum masuk ke stadium nati tak pasal2 balik jalan kaki pulak.. hehe.. Di bawah hentian LRT pulak tempat parking motor & kereta jadi mangsa.. hahaha

Bergambar dulu kat "Bekwoh Anok Kelate"

Sebelum masuk stadium, prgi dengar org dikir barat dulu satu lap., artis jumputan Amir Raja Lawak pun ada.. tapi tak lawak pun dia wat lawak.. hihihi :)

Kelantan 1-0 Sime Darby

' GOooLL!!! ' kelantan dapat menewaskan sime darby malam tu... hahaha.. balik dengan senyum la nampknya mlm tu.. hehehehe =)               Gomo Kelate Gomo !!! !!! !!! !!!


Album The Red Worrious 2012

 Kelantan

 Kelantan VS Johor Fc

Lion Vs Kelantan

 Kelantan

 Malaysia VS Kelantan

Kelantan VS Nayi Bank Saigon


Perasmian jersy keeper TRW 2012

Saturday, 19 May 2012

Penat !!!

    Letih nyo tubuh ambo braso male nie... nasib baik la kelate juara male nie lawe Sime Darby.. Tahniah The Red Worrious... semangat tlajok hal bola sapa tok dop maso nok rehat... Dari tganu balik KB pah male tolok mari KL plok... Nyo tok letih kok mano lg .?.. Tp puas hati lah mari jauh2 pom Kelate juara piala fa buat cubaan kali ke tigo doh.. Male nie dale sejarah kelate menei piala fa kalu xsilap ambo la..  Biar la ore nok kato gapo pun, biar la seri @ panati pun asal kea menei jah.. tu hok peting skali...
    Sekare waktu untuk tido plok. esk nok tolok balik KB plok, nok sambut Piala FA kt kota bharu..
hehe hehe hehe hehe ''Menang @ Kalah TRW Tetap Dalam Hati''   

Saturday, 5 May 2012

CHICKEN CHOP SUN TWO

                                                     
                                                                  CHICKEN CHOP

Assalamualaikum... Petamo skali ambo nk cito hal make ambo male nie.....guano la raso teliur nk make chicken chop Sun Two male nie.. Last2 start motor g beli jgk, lamo ekpom xtry chicken chop nie... hehe =)





SUN TWO JALAN TEMENGGONG                                


Kalu nk tempah pun boleh doh loni... maju maju.. ''Try Skali Pasti Mahu Lagi ''








Friday, 4 May 2012

JUMPUTAN KHAS KELANTAN LWN LION FC



Hahahaha pertama skali aku nk suka sangat2.. sbb time kali aku balik mesti ade tiket free untuk aku, kalu tak satu mesti 2 @ 3 tiket free yang dapat.. nak buat mcm mane rezeki Allah s.w.t kata kn.hehe =).. Malam nie Kelantan lwn Lion agak2 pasukan yang menang erk malm nie?? Aku yakin dan pasti 100% la kelate menang mlm nie.. ape-ape pun tetap Gomo Kelae Gomo la malm nie!! jom sama2 kita pergi ke Stadium Sultan Muhammad ke-4..

Tuesday, 17 January 2012

Ombak Rindu


Berdasar cerita yang aku faham la,  Aaron Aziz membangkitkan Hariz. Seorang usahawan muda berjaya, anak,tunang kepada pelakon popular. Dan atas nama suami Izzah, kadang dia ego, kadang dia tak dapat tidak, dia kalah dengan kelembutan Izzah. Kadang kita benci pada Hariz,tapi dia juga mampu buat kita cinta padanya. Dan satu yang mungkin anda takkan dapat saksikan pada karya lain lakonannya, Aaron menangis...Terbaikk!! Impresif, kekuatan Ombak Rindu terletak pada kolaborasi mantap pelakon-pelakonnya, lakonan yang realistik, cerita, visual, sinematografi dan OST nan indah (sebagai pelengkap). Izzah, watak yang ditangani Maya Karin. Get ready, sebab gadis kampung ini akan 'menyentuh' anda baik derita, sakit, gembira, bahagia serta ketulusan cinta pada suaminya Hariz, dapat kita  'rasa'...




Mila Emylia. Sisi lain Lisa Surihani. Sangat lain, okey! Dia diva! Dia tak mengalah! Dia kelakar (sikit). Satu ketika Mila buat kita rasa menyampah jugak buat kita sayang dia dalam masa yang sama. Kerlasss!


Mail, watak mainan Bront Palarae. Mail... Mail... Mail... Satu, dia buat kita rasa nak main layang-layang. Dua, Izzah tolak mentah-mentah keikhlasan cintanya tapi dia boleh lagak kool. Tiga, Izzah punya jam jatuh dalam sungai, dia sedaya gigih menyelam cari jam tu. Mail, memang gentle la!!

Secara keseluruhan filem yang menelan belanja RM 2.1 juta ni, ada peluang cerah jadi filem pecah panggung. Tidak keterlaluan kalau dikata, ia sebuah filem terbaik bagi penutup tahun 2011.

Friday, 6 January 2012

Untuk Di Jual

ROCKBIKE

Assalamualaikum.. Ambo nok jual basikal ambo nie,raso puas doh maen basikal nie nk try maen menei laen plok braso...hehe:) ambo letok hargo basikal dale RM900,jenis basikal ROCKBIKE..ado sapo2 raso berminat buleh tel no ambo deh.. jangan risau bare molek lagi ambo uboh suai d0h skit2 bare sikal nie... Contoh ::


Dua2 Baru





Kalu anda berminat & suka boleh call 0176703670... harga buleh ejas lagi :)