Wednesday 20 June 2012

Kenangan Autocrew di Terengganu 2010-2012

Autocrew L.I.F.E.S.T.Y.L.E


Gambar
GENG AUTOMOTIF 2010-2012

Esok Khamis 21/6/2012 maka tamat la pengajian aku di Kolej Komuniti Kuala Terengganu. Selama dua tahu aku stady di terengganu, macam2 kenangan manis dan pahit antara aku dengan kawan-kawan rumah sewa dan kawan di kolej aku.. hehe:)

Gambar
Dari Kiri Atas : Aku , Nazri , Faizal , Syafiq(T) , Syafiq Ali , Roy
Dari Kiri Bawah : Hilmi , Mail , Ammar , Wan Syafiq , Khadan

     Gambar di atas adalah gambar  sekumpulan kelas kami bertanding bermain futsal di hadapan bengkel kami,lawan antara sem 1 samapai sem 5. Nak tahu sapa pemenang? sudah semestinya la KR5A yang menang.. hehe


Gambar
Kelas 5A
Wahh wahh wahh, Bergaya gila korang dapat kupiah dari pensyarah kelas 5A yang baru saja pulang dari tanah suci mekkah.. Harap2 kupiah yang ada ats kepala tu sama jela dgn prangai erk?? hehehe :P

Gambar
Kelas 5B

Gambar
Kenangan di Air Terjun Sekayu
Kelas 5A & 5B

Gambar
Jalan~Jalan Di Dungun 

Gambar
Lawatan ke pusat servis proton di Kuala Terengganu

Gambar
Geng Rumah Sewa
Penerimaan sijil modular 1 hingga 2 di Hotel Grand Continential 

Gambar
Kelas 5B
Gambar
Mail & Amir


Gambar
Ammar & Aku

Gambar
Aku & Mail

Lawatan simbil belajar di Dungun dgn pkaian Kolej.
hahahahahahahahahahahaha

Tamat sudah gambar2 kenangan brsama rakan di tganu kiterr.. Kalau panjang umur InsyAllah kita dapat bertemu lagi, selamat tinggal geng !! Assalamualaikum :)

2 comments: