Thursday, 28 June 2012

LIGA SUPER 2012 KELANTAN LWN SELANGOR



"Gomo Kelate Gomo" kata-kata semangat anak kelantan. Mintak-mintak boleh kalah kn dengan Selangor malam ni, Kelantan bertemu dengan pasukan pantai timur iaitu Terengganu kesudahan seri 2 sama, malam 29/6/2012 insyAllah kelantan akan buktikn yang pasukan The Red Worriors akan menang dan menjulang piala Liga Super 2012....

Hero Kampung


'Jom jaga kselamatan kampung!! KRT jap :)))' peronda kampung berpakaian mcm JPJ je aku tgk ni..hehe Tak pelah macam apa-apa pun asal kan ada la jgk yang jga kampung daripada tak ada langsung..Sekarang anak2 muda kmpng aku dh  bnyk yg balk cuti sem, so skrng ambk peluang la jaga kampung sdri.. Pada tido lewat2 malam tak ada benda kerja nak buat baik keluar jaga kampung ada la faedah nya jugak,,, kn kn kn??

Wednesday, 20 June 2012

Kenangan Autocrew di Terengganu 2010-2012

Autocrew L.I.F.E.S.T.Y.L.E


Gambar
GENG AUTOMOTIF 2010-2012

Esok Khamis 21/6/2012 maka tamat la pengajian aku di Kolej Komuniti Kuala Terengganu. Selama dua tahu aku stady di terengganu, macam2 kenangan manis dan pahit antara aku dengan kawan-kawan rumah sewa dan kawan di kolej aku.. hehe:)

Gambar
Dari Kiri Atas : Aku , Nazri , Faizal , Syafiq(T) , Syafiq Ali , Roy
Dari Kiri Bawah : Hilmi , Mail , Ammar , Wan Syafiq , Khadan

     Gambar di atas adalah gambar  sekumpulan kelas kami bertanding bermain futsal di hadapan bengkel kami,lawan antara sem 1 samapai sem 5. Nak tahu sapa pemenang? sudah semestinya la KR5A yang menang.. hehe


Gambar
Kelas 5A
Wahh wahh wahh, Bergaya gila korang dapat kupiah dari pensyarah kelas 5A yang baru saja pulang dari tanah suci mekkah.. Harap2 kupiah yang ada ats kepala tu sama jela dgn prangai erk?? hehehe :P

Gambar
Kelas 5B

Gambar
Kenangan di Air Terjun Sekayu
Kelas 5A & 5B

Gambar
Jalan~Jalan Di Dungun 

Gambar
Lawatan ke pusat servis proton di Kuala Terengganu

Gambar
Geng Rumah Sewa
Penerimaan sijil modular 1 hingga 2 di Hotel Grand Continential 

Gambar
Kelas 5B
Gambar
Mail & Amir


Gambar
Ammar & Aku

Gambar
Aku & Mail

Lawatan simbil belajar di Dungun dgn pkaian Kolej.
hahahahahahahahahahahaha

Tamat sudah gambar2 kenangan brsama rakan di tganu kiterr.. Kalau panjang umur InsyAllah kita dapat bertemu lagi, selamat tinggal geng !! Assalamualaikum :)

Tuesday, 19 June 2012

3 Mata Untuk Kelantan


Kelantan [1]-[0] K.Lumpur

Di Stadium Muhammah ke-4,Kota Bharu, Bersyukur diberi kemenangan oleh-Nya sekali lagi. Jaringan tidak penting kerana 3 mata yang kita cari! Alhamdulillah, TRW terus selesa mengekori rapat dan terus memberi tekanan kepada Lions walaupun mereka berjaya membenam Terengganu 1-0 pada minit2 akhir perlawanan sebentar tadi. Kita intai peluang seterusnya untuk memintas mereka senyap2. PELAN2... TAKUT SINGA TERSEDAR. SESUATU YANG MENARIK PASTI BERLAKU DI HUJUNGNYA NANTI! ~Gomo Kelate Gomo !!

Friday, 15 June 2012

Liga Super 2012 K vs K


KELANTAN LAWAN KEDAH

 Perlawanan antara Kelatan lawan Kedah di Stadium Sultan Muhammad Ke-4,Kota Bharu.. 16 JUN 2012,  Sabtu. Jam 8.45 malam. "Bo Lawe Staro Demo, Bo Menei Staro Demo, Bo Main Staro Demo Gomo Kelate Gomo " !!!!

Thursday, 7 June 2012

Mahligai Mu Dari Air Mata Ku

Izinkan diriku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar kupaparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak kusangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepiku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diriku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pintaku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh tuhanku tabahkan hatiku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa dayaku

Kucuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat padamu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang...